Att tappa fotfästet

Jag tar itu med en massa saker jag tycker är jobbiga. Ringer flera telefonsamtal jag skjutit upp, skickar mail till olika instanser. Jag tvättar, promenerar runt med dammsugare och lagar middag till mig. Slutligen ramlar jag ner i soffan, totalt utmattad med kroppen full av obestämbar värk. Då ringer telefonen och det är någon som berättar om hur dålig jag är! Att jag inte hör av mig och att jag borde skämmas! När jag berättar att jag varit sjuk får jag till svar att det beror på mitt eget sätt att leva! Jag ramlar ner i ett stort svart hål och bara gråter! En människa jag förväntar stöttning av sårar mig så djupt! Livet går vidare men mina tårar fortsätter rinna inom mig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia Ahlstrand

Låter som om den människan inte är värd din vänskap! Vänskap bygger ju på ömsesidigt förhållande där man stöttar varandra! Stå på dig och tänk positivt!

2014-05-11 @ 10:41:04
URL: http://miasmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0