Gör mig lycklig nu

Radion, som ständigt står på om morgonen tystnade och jag började trycka på fjärrkontrollen. Inget hände och jag började trycka hit och dit på lite olika knappar. Den väste plötsligt ifrån sig "Gör mig lycklig nu!!" och tystnade på nytt. Jag satte igång Spotify i stället för radion och där kom samma låt. Då tog jag orden till mig och ser att nu är det verkligen dags för mig att känna lite lycka! När min älskade somnat kände jag inget att vara lycklig eller tacksam över och då började jag skriva en Tacksamhetsbok. I början hade jag inte så mycket att vara tacksam över. En av de första dagarna står det " I dag är jag Tacksam över att solen skiner".  
I dag känner jag också Tacksamhet!
 
 

Kommentarer
Postat av: Artlover

Det låter bra.:-)

Svar: en cykeltur senare och det kändes att något är på gång! Ha en bra kväll!!!
lilalili

2014-02-26 @ 14:17:40
URL: http://artlover-mittlivibilder.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0