Long Time...

Det var längesedan jag skrev något här. Jag har bestämt mig för att ta upp den här bloggen igen, jag har ju alltid tyckt om den och jag vill inte börja med en ny. Jag tänker fortsätta som om inget hänt, fast så mycket har hänt. Jag kommer naturligtvis att skriva om en del och inte om en del.
Jag ska på bröllop i dag och våren är på väg. Ljuset har återvänt.
Bilden jag lägger in idag är inte ny, kameran har också vilat men ska användas på bröllopet igen. Bröllop är som en nystart, som en bekräftelse för mig.
Bilden påminner mig om min Kärlek, vi hann aldrig ha något bröllop för han somnade in för ganska exakt två år sedan efter en kort tids sjukdom. Jag har inte återhämtat mig ännu men ska nu ta ännu ett kliv mot ett "normalt" liv igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0