Jag är frisk

Jag Är Frisk! Jag Är Frisk! Jag Är Frisk!
Jag säger det gång på gång till mig själv som en affirmation! Jag ska åka till Gotland på måndag och har definitivt inte tid eller lust att vara sjuk nu! Att jag tjõtar om friskhet beror på att jag hade egendomlig värk i lederna igår, och jag svullnade upp i fötter och händer på eftermiddagen och kvällen. Jag dricker persilje-vatten mot det nu och det hoppas jag hjälper fort! Jag vaknade med Aj! Aj! i tandköttet i morse (det känns nästan som tandvärk - i hela munnen) och jag har tagit värk-inflammationsdämpande tablett mot detta! Åh vad jag hatar det och Åh vad jag hatar att gnälla! Men på något jäkla sätt ska det onda fördrivas och jag kombinerar piller/persilja och skrivande och väntar på att det ska hjälpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0