Sydväst

Jag hörde väderrapporten på radion där meterologen bl.a. talade om kraftigt regn som kom från sydväst, stormvindar i eftermiddag men uppsprickande molntäcke. Reportern frågade slutligen om meterologen hade någon sydväst och han svarade att den han förrut ägt troligen hade försvunnit i samband med någon flyttning. Sedan hördes någon som fnittrade och jag förstod plötsligt. Det är ju självklart att meterologen hade gjort sig av med sin sydväst, det var väl inget att ha en sydväst det kom regn ifrån.
Nivån på min humor kanske är extra låg på morgonen men jag brast ut i dagens första gapskratt!


Kommentarer
Postat av: Daniel

hehe vilken morgonhumor! :)

2009-05-06 @ 08:20:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Mia

Hej!



Hoppas allt är bra?

Jag såg din fråga på min blogg, och jag måste tyvärr säga att jag är den mest tråkiga person i världen, som inte alls har koll på Stockholms utbud, som jag borde. Jag är hemmablind och tycker utbudet här är lite trist faktiskt. (Nu får jag säkert på pälsen...s) Hoppas du får några bra tips från någon annan! Håller tummarna! :-)

Kram Mia

2009-05-06 @ 16:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0