Packa min kappsäck

Jag måste sätta fart och packa färdigt. Jag reser i morgon och är hemma på fredag igen.
Så svårt det är att dra ner på packningen, göra den så lätt och liten som möjligt för att få plats med kameran! Den tar ganska stor plats och jag har tittat runt efter en väska att ha den i. Jag tror att det är en ny ryggsäck jag behöver, en ryggsäck där jag får plats för saker till minst en övernattning också. En ryggsäck som inte är för tung och skrymmande i sig själv, med rejäla dragkedjor då jag är rädd för långfingrade människor. Har du något förslag så berätta gärna!
Blir det tyst från mig igen vet ni varför nu! :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Njut å lev nu!

2009-03-15 @ 17:09:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: elena cn

Inet tips på rygga! Men ett lycka till på din lilla färd uti världen...det var till Stockholm du skulle eller?

Kramar!!

2009-03-15 @ 22:54:33
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0