Så gick en dag

I går kväll var jag hos mina grannar och fikade. Det bjöds på kakor som var bakade av tanten som hade haft bageri! Ljuvligt godis man säkert blev lång och smal av!
När jag kom in ringde en vän och vi satt i en timma och pratade! Om vad? Nja det tar ju en stund att säga hej, annars disskuterades livet och döden och andra saker som kom upp helt spontant. Det var inte många tysta sekunder vill jag påstå.
Jag spelade 10 kr på Dagens dubbel som förvandlades till 126.
Natten har jag tillbringat i någon slags koma, plötsligt vaknade jag och det var torsdag.




Kommentarer
Postat av: tant lila

Det verkar ha varit en bra dag!

Idag har det varit relativt svalt här, och jag har

äntligen klippt färdigt mitt gräs. Nu ska jag bara räfsa också, för på sina ställen fick jag ta det med trimmern!

Ha det bra!

2009-07-09 @ 17:35:13
URL: http://www.metrobloggen.se/lilatankar
Postat av: LisaaG

Ey, vilken härlig blogg! :)

2009-07-09 @ 17:35:54
URL: http://lisaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0