Jag är med dator igen!

I en evighet har jag varit datorlös - och göralös har det känts som. Tack och lov finns det några i min familj som förstår sig på sådana här apparater. Nu är jag alltså med dator igen och hoppas få förbli det länge, länge! Tack du underbare Nicke!
Jag skrev tidigare ett inlägg om kvinnomisshandel och fick mängder med kommentarer på det. Jag är jätteglad för alla som skrivit men lägger inte ut fler svar. Det är så många som skrivit och lämnat sin historia och jag ser de flesta som mer privata. Jag kommer att svara er så småningom.
Just nu har jag massor att ta igen på nätet och jag försvinner förmodligen över helgen. Reser bort till någon under några dagar! Nästa vecka återkommer jag till er alla!


Kommentarer
Postat av: trollpackan kvastar in!

Vad kul att höra av dig igen!

Hörs efter helgen då!

kramen

2009-07-23 @ 20:06:46
URL: http://trollpackan.bloggagratis.se
Postat av: Kiwi

Riktigt fina bilder du har =)

2009-07-27 @ 18:22:37
URL: http://fantasykiwi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0