Slut i rutan

Jag stängde av mina telefoner och satte mig med friskt mod vid datorn för att hålla på med designen en stund. Trodde jag! Jag började med att bränna ner mängder med foton jag hade för att frigöra utrymme och snabba på datorn lite. Jag höll på med det i flera timmar! Sedan var det ju dags att äta. Köket såg ut som någon 3-åring släppts lös där, det var jag som farit fram. Jag fick städa där innan det gick att laga någon mat. Torka spis, vask och tömma diskmaskin för att få plats med det nya osv. Sedan satte jag mig igen vid datorn och började så smått med att bevisa för mig själv att jag kan göra en header. Det tog hur lång tid som helst och jag är inte nöjd med den. Så fortsättning följer i morgon. Nu orkar jag inte mer!


Kommentarer
Postat av: Judith

Jag tycker du är skitduktig!

Jag kan inget sånt alls. Snyggt! :-)



Kram

2009-01-10 @ 18:51:55
URL: http://judith45.blogspot.com
Postat av: ewa

satan i gatan var du kan fy vad avis jag blir fniss ha det gott vännen

2009-01-10 @ 19:32:50
Postat av: elena cn

Wow, det var ju coolt! Sakta men säkert går det framåt:)

2009-01-11 @ 00:52:15
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0