Rensa i Röran

Jag läste för flera år sedan en bok som hette Rensa i Röran enligt Feng Shui. Den gav mig massvis med inspiration och idéer, som tyvärr aldrig kom längre än till just idéer.
I går stötte jag på uttrycket igen hos Ulrika Gabriel Jag blev så glad när jag såg vad hon skrivit för det är ju just den peppingen jag behöver. Ett skåp, en garderob eller en byrå att rensa i veckan. Förra veckan rensade Ulrika i Badrumsskåpet. Det är precis vad jag tänker göra med start idag. Jag har massor att gå igenom där. Bild kommer kanske senare, när jag rensat. Förhoppningsvis vågar jag visa en Före och en Efter-Bild då!
Gå in på länken och titta vad Ulrika skriver. Du kanske behöver den här inspirationen du också.
Ulrika Gabriel


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är jätteduktig på att rensa. Problemet är var allt nytt kommer ifrån och fyller på alla skåpen? För jag tycker vi infört köpstopp så många gånger, men ändå bågnar skåpen stup i kvarten.

Jag rensar bort smink, halvfulla (säkert gamla ibland) flaskor, jag kastar urvuxna kläder osv, men men, inte hjälper det. :-(

Fattar inte hur vi bär oss åt här hemma?? s



Kram Mia

2009-01-26 @ 10:24:29
Postat av: ewa

hej vännen ja dessa ord de kan vara giftiga ... men man får väl ha bomull i örona och ta av sig glasögonen så kan man väl slippa dem men då får man ju inte de goda orden och de behöver vi alla kram på dej ha de ,,,

2009-01-26 @ 11:31:49
Postat av: Judith

Jag har boken....läste till hälften....rensade....slutade rensa....och nu behöver jag verkligen rensa igen.....



Kram och jag hejar på dig!...och hoppas det smittar av sig ända hit. :-)

2009-01-26 @ 15:34:40
URL: http://judith45.blogspot.com
Postat av: trollpackan

Japp, det är bra att rensa ur ibland! Försöker då och då, måste ju det eftersom det här är en liten lägenhet.

kramen

2009-01-26 @ 16:41:50
URL: http://www.trollpackan.bloggagratis.se
Postat av: elena cn

JA! Före och efterbilder gillar jag!!

2009-01-26 @ 21:04:35
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Leslie

Vad roligt, det är intressant men Feng shui. Hoppas att det blir bra för dig =)

2009-01-30 @ 17:46:27
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0