Börje lämnar Dramaten

Enligt en artikel i Kvällspostens Nätupplaga påstås det att Börje skulle sagt i ett morgonprogram att han vill lämna Dramaten. Hur mycket av det som är sanning, delvis sanning eller lögn vet jag inte. Jag läser att där står att han kan tänka sig att spela rollen som sig själv! Jag har haft den stora förmånen att arbeta tillsammans med Börje och vet att han är något alldeles otroligt fantastisk på att spela sig själv. Att lyssna och se honom när han berättar om olika händelser ur sitt liv är en gåva jag anser att jag fick. Jag hoppas verkligen att han får mer tid över till den biten. För som han sa till mig:
 -Jag ger för närvarande en föreställning på Dramaten 6 dagar i veckan, på helgerna är det oftast två per dag. Jag håller på att träna inför uppsättningen av "Muntra fruarna i Windsor" och dessutom är det dagliga repititioner. Jag måste älska mitt yrke för på måndagar, min enda lediga dag, åker jag runt och ger en bit av mig själv till olika inrättningar mm.
Det återstår att se vad Börje fattar för beslut, men bra blir det hur han är beslutar, det är jag övertygad om!


Kommentarer
Postat av: Ellas Inspiration

Jag önskar dig en riktigt god fortsättning på det nya året!!



Kram Karin

2009-01-01 @ 15:07:57
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/
Postat av: Artlover

Jag glömde skriva att jag har länkat dig från min blogg nu. God fortsättning på år 2009

Kram/L

2009-01-01 @ 15:19:34
URL: http://artlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0