Vägen är ingenting - målet är allt

Det tog en stund för mig att komma på att det verkligen är lördag idag. Vädret är strålande soligt, frukosten var fantastiskt god och jag ska strax ge mig iväg på en långpromenad. Mitt mål idag är att gå till en vän, eller så långt jag orkar innan jag tar bussen. Väl framme ska jag bli bjuden på lunch, det ska bli egenhändigt, nyrökt lax bl.a. Jag vet att jag kommer att ha med mig lax hem till i kväll. Det är något av det godaste jag vet!
 

Är målet tillräckligt lockande kan jag gå hur långt som helst!

Kommentarer
Postat av: vashten

Hej hjärtat...då kommer vi båda få underbara minnen nu då...ser så mkt framemot kvällen....hon är min största idol o jag hoppas du får en super nice kväll du oxå...kram

2009-08-08 @ 10:03:24
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten
Postat av: vicke

det lät som om att du får en fin dag med god mat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0