Byte av identitet

Solen är behaglig och jag trivs med mitt liv. Visst vill jag bort ibland, resa med mannen som lämnat sina skor här! De står och tar plats i min hall och väntar på hans återkomst. Jag vill hoppa i motvind långt, långt. Det är här i vinden hösten bor.. Det finns ingen som fäller några tårar längre, blombladen är vissna och allt förbereder sig! På fredag sätter jag mig på tåget igen för att prata om mina erfarenheter. Sedan ska jag titta på när naturen målas i hela färgskalan. Inga tårar för min skull heller,  jag lever även om jag var någon annan då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint du skriver! :-)



Hoppas du får en fin vecka!



Kramis Mia

2009-08-24 @ 17:55:14
Postat av: Hosanna

Visst blir man någon annan... när man gör den långa resan. Men ändå... det räcker med en doft eller gammal musik så vaknar det gamla till liv och gnager igen...

2009-08-24 @ 19:22:08
URL: http://hosannas.info/wordpress/
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

du menar med skola och jobb och så? nja, det kan jag väl inte direkt säga att jag gör, jag är mycket hellre ledig ;)

ha det! kramkram

2009-08-24 @ 22:21:28
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0