Obehag

Jag satt för någon dag sedan och åt frukost på ett stort hotell i Göteborg. Frukosten var underbar, som hotellfrukostar brukar vara, tills det kom in två killar av utländsk härkomst. De pratade högt med varandra på ett språk jag inte förstod. Mina ögon drogs obenhörligen mot dem och då såg jag något som fick mig att känna fruktansvärd oro. Den ene killen hade på sig en stor T-shirt med text tryckt både fram och på ryggen. Jag läste baktill och där stod: Inget kan få mig på knä - inte ens döden. (Jag kommer inte ihåg vad där stog mer på tröjan)Detta fick mig att känna oro, att äta upp fort och lämna frukostrummet ganska snabbt. Jag tittade lite på de övriga gästerna och de tycktes reagera på samma sätt.


Kommentarer
Postat av: Judith

Det kan jag förstå. Usch, jag ryser också.



Önskar dig en skön vårdag i solen idag i alla fall.

2009-04-02 @ 09:21:24
URL: http://judith45.blogspot.com
Postat av: Daniel

Kan tolkas på många sätt med ohjälpeligen blir man ju lite rädd!

2009-04-02 @ 10:39:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0