UTMANINGEN

UTMANINGEN
Jag har blivit utmanad av  Ninna på Ninnas Blogg

1. Vilken mat äter du ofta?
   Jag startar nästan varje dag med havregrynsgröt. För övrigt äter jag mest mat jag kan göra i ordning för att sedan frysa in portionsvis. Det spar massor av tid och pengar för mig.
2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av? 
   På stora kalas sitter jag alltid kvar, känner mig mest i vägen annars. Jag är inte varken praktisk eller huslig, är den som nästan alltid tappar saker.
3. Var sitter du helst när du bloggar?
   Vid min stationära dator. I mitt datorrum, som jag åstadkommit själv genom en avskärmning i vardagsrummet.
4. Köper du ofta Triss? 
   Väldigt sällan, mest som gåvor till andra. Det är förknippat med ångest var gång jag ger bort en lott. Tänk om de inte vinner, så ledsen jag blir. Men tänk om de vinner, då blir jag ju lika ledsen för det inte var jag ;)
5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
    Italien och där Venedig...eller Danmark och Skagen...eller hemma, jag bor ju vid Sveriges största badbalja...omöjligt att välja!
6. Vilken TV-kanal tittar du på mest?
    Jag väljer inte kanal utan jag sappar tills jag hamnar någonstans där det verkar okej.

Jag utmanar: Trollpackan, Elena, Bitte och Daniel

Reglerna: Svara på alla frågor. Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack för utmaningen!

Kramar i massor!!

2008-09-30 @ 11:24:06
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: ewa

hej hopp rosenknopp hoppas allt är okej nu så är jag lite bättre kram

2008-09-30 @ 16:34:59
Postat av: Elena CN

Kul! Jag tar tag i den i veckan. Vill ju inte hasta ihop något.

2008-09-30 @ 19:44:24
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Bitte

Fy vad otäckt!Var med om det jag oxå när jag var på visit i Sthlm.Hua...en 16-åring,jisses så ung!Å utmaningen,kolla här http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4131857

2008-10-01 @ 10:22:22
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0