Strultisdag

Jag sov länge idag, och sedan var det problem med datorn! Det visar sig att jag har 2 nätverk på datorn och det går inte att ansluta sig på nätet då. Jag krånglar och trixar innan jag får ordning på det men det är likadant nästa gång jag startar datorn.
I morse skulle jag iväg och få en massa papper påskrivna, det gällde lön jag ska ha för arbete jag gjort och det vill jag ju ha. Jag cyklade iväg och när jag kom fram var rutinerna ändrade så jag fick inte ordnat det. Måste iväg på torsdag igen.
Sedan körde jag till apoteket för att hämta ut medicin, det visade sig att jag inte hade några uttag kvar. Jag får ta kontakt med vårdcentralen i morgon och sedan blir det en ny tur till apoteket igen.
Sedan var det iväg till banken. Jag hoppas inte pengarna är förfalskade eller något sådant nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0