Svär mycket över datorn

När jag ätit min frukost i morse satte jag mig vid datorn med mitt kaffe för att läsa lokaltidningen online, hade jag tänkt. Återigen kom jag inte ut på nätet. Jag håller på och gör massvis av saker, får mängder av felmeddelanden och efter någon timma loggades jag helt enkelt ut. Då har jag inte den blekaste aning om vad jag gjort eller ändrat på för att komma dit. Jag läste i lokalpressen och sedan orkade jag inte sitta längre vid skrivbordet. Jag ringde upp en kamrat och vi bestämde att vi skulle åka till Helsingborg och shoppa. Det blev några timmar i butikerna på Väla och en fika innan vi åkte hem igen. När vi skulle åka tänkte jag att om jag stänger ner datorn kommer jag ju inte ut igen på nätet, så jag var inte ett dugg miljövänlig utan lät apparaten stå på i flera timmar utan att den användes. Vad tusan ska jag göra?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0