Att spela tillsammans

Nu har jag köpt en del olika spel via nätet. I eftermiddag kommer några vänner hit och vi ska tillbringa eftermiddagen och kvällen tillsammans. Vi äter en del, men framför allt  har vi på TV:n. Vi har köpt in oss i lite olika spel. Det är trav och stryktips mm och  senare ikväll spelar vi Bingo-Lotto. Om vi vinner läggs pengarna på nya spel, men om vi vinner mycket gör vi något tillsammans för vinsten. Vi har faktiskt riktigt roligt när vi sitter och tjoar på hästar och fotbollsspelare. Utan att alla är så intresserade av just fotboll blir det lite extra spänning varje gång det plingar till under tipsextra, vår resa kan vara inom räckhåll. Bingo-Lotto ser jag nästan som ett straff, men när vi spelar tillsammans står jag ut med det också.

Kommentarer
Postat av: trollpackan kvastar in!

Ja, det där Bingolotto har nog överlevt sig själv;) Det var flera år sedan jag spelade, och det är nog för att det tar flera timmatr...hmm...men om man är några stycken så kan det säkert vara kul!

kramen

2008-09-27 @ 18:42:28
URL: http://www.trollpackan.bloggagratis.se
Postat av: lilalili

Jag tryckte på fel knapp här och lyckades radera 2 kommentarer i stället för att publicera dem! Förlåt mig Erika och Emma! Sorry-Kramar!

2008-09-28 @ 08:31:12
URL: http://lilalili.blogg.se/
Postat av: lilalili

Trollis: Du har så rätt, som vanligt ;) Det var för segt med BingoLotto och vi gav upp. Tipslördag var jätteroligt, det gör vi om! Kramis

2008-09-28 @ 08:33:00
URL: http://lilalili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0