Söndag

Det var en rolig dag och kväll igår. Vi var fem st vinst-taggade spelare som samlades och hejade och svor över hästar, kuskar och fotbollsspelare. Det var många skratt och vi åt god mat. Efter fotboll och Keno summerade vi våra inkomster och utgifter. Det visade sig att vi låg på plussidan! Inte så högt plus men ändå! Bingo-Lotto startade med Bingo-Lotta, jag hade totalt missat att hon ledde programmet. Jag var med och duttade i första spelet, sen satt jag och Marie i köket och pratade i stället. Några andra tog hand om våra brickor. Samtliga la av med spelet vid nio-tiden och vi stängde av TV:n och åkte ner på en pub på stan i stället. Alla Bingo-Brickorna är inte rättade, men på min var det ingen vinst. Vi ska göra om samma sak om några veckor, men vi skippar Bingon då. Det är för segt för oss. 

Kommentarer
Postat av: Bitte

Bra så länge man ligger på plussidan.En trevlig kväll ser jag :) Bing-Lotto har jag inte spelat på evigheter.Mamma däremot spelar varje gång.Inga vinster än där,ja några små rackare ibland.Ha en fin söndag oxå,kram/Bitte

2008-09-28 @ 08:43:29
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: lilalili

Bitte: Egentligen är jag inte så säker på om det blev total vinst, tror BingoLotto kan dra ner ekonomin i botten ;)

Vi gick plus ca 50 kr. på eftermiddagen, tack vare några mindre vinster på travet.

2008-09-28 @ 09:17:15
URL: http://lilalili.blogg.se/
Postat av: ewa

en bra kväll förstår jag kan hända att det är därför du är segggggggggggggg idag men det är det säkert värt eller hur

2008-09-28 @ 10:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0