Se upp för väggarna

Jag är hemma från jobbet idag. Låg och tänkte över min situation i går kväll och kom fram till att väggen har kommit väldigt nära min panna. Jag ska börja med att prata med en av mina chefer idag så jag kan slå ner på takten lite. Det var någon som nyss sa till mig att det absolut inte kan vara någon fara med mig om jag märker att det går för fort själv! Jag blev mest ledsen över alla besserwizzrar som finns överallt. Jag är väl den som är mest messersmither på mig själv, jag är ju den enda som ständigt är med mig. Det är ingen fara med mig, men slå ner på tempot måste jag innan jag törnar in i väggen. Tankeverksamheten höll på till väldigt sent i natt så jag behöver sova några timmar idag. För övrigt har ingenting hänt!

Kommentarer
Postat av: ewa

Du skriver så bra, ja du det är vill bland det viktigaste här och nu att lyssna på sig själv och vara med sig själv kloka ord min vän det är bara så hemskt att det inte är så i vårt samhälle att vi tar vara på människan som den är ,allt är borta det är bara pengar pengar vara bättre än alla andra !! kram på dej min vän med de bra skrivna orden ..

2008-09-22 @ 10:23:05
Postat av: Bitte

Ojoj,ta det lugnt.Har själv varit där,sjuskriven i 1½ år.Jag fattade inte vad som var på G,förrän en arbetskamrat talade om för mig att jag var på farliga vägar.Då hade det redan hänt.Sjukskrev mig pga att jag inte kunde sova,hade höga halter av stresshormoner i kroppen.Sen kom det ena efter det andra i sjukdomar.Var rädd om dig!

2008-09-22 @ 10:39:05
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: lilalili

ewa: Ja, just så är det, rätten att forma sitt liv är en fråga om ekonomi!

Tack för dina gulliga ord! Kramis!

Bitte: Vet hur skör man blir av för mycket runt sig. Har en plan jag delgett TheBoss vissa bitar av, får se vad som händer. Kramis!

2008-09-22 @ 12:39:02
URL: http://lilalili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0