Lära sig veta hut

I dag har jag varit i skolan igen och lärt mig lite nyttigheter. Jag har tyckt att Adobe FotoShop verkar oerhört svårt att lära sig ända från första dagen jag satt med det. Nu känner jag åtminstonde igen en del verktyg när jag startar upp programmet. Jag är medveten om att det inte går att prata om tid i samband med utbildning, men jag har för lite tid.  Fast något ska jag väl hinna lära mig och ha nytta av. Jag tycker det är roligt!

Förmågan att lära sig saker minskar ju mer saker jag har att göra.

Det är ju inget ålderssymptom, men det begränsar mitt kunnande
Framtiden är inte vad den har varit.
Det är inte heller något ålderssymptom hos mig, snarare hos framtiden!


USB-Minne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0