Känd Artist anhållen för hustrumisshandel

Jag fick höra igår om den kände artisten som är anhållen för misshandel på sin hustru. När jag hörde vem det är som är anhållen blev jag först väldigt förvånad-. Sedan tänkte jag att så fort det finns droger eller alkohol med i bilden borde jag inte förvånas över någonting längre.
Här finns artikel på AB. 
Idag läser jag att hustrun har berättar att det absolut inte kan vara artisten. -
- Jag är övertygad om att han inte har gjort mig illa. Det finns ingen pålitligare människa än han, skriver frun i ett mejl till Aftonbladet.
Läs artikel HÄR!
Jag blir inte förvånad, tänker att det är ju så här det alltid är. Oavsett om det handlar om kända eller okända män, går vi kvinnor in och försvarar dem. Jag har, många gånger legat hemma och gömt mig efter att jag blivit slagen. Har jag varit tvungen att gå ut har jag tagit på mig solglasögon. Sagt att jag slagit mig för jag ramlat, att jag ska vara så klumpig! Jag har alltså tagit på mig skulden och ursäktat mannen som slagit mig.
Detta kommer aldrig mer att hända mig! Jag hoppas att alla vågar berätta sanningen i fortsättningen! Det är aldrig den slagnes fel att den blir slagen!


Kommentarer
Postat av: Judith

Samma här. Jag försvarade också men det ska aldrig hända mig igen heller. ALDRIG!!!

Hotelser, sparkar, slag.....Aldrig igen...



Kram till dig!

2008-09-15 @ 13:31:34
URL: http://judith45.blogspot.com/
Postat av: blue

Det jag reagerade på också var det faktum att hon inte verkar veta säkert.



Säger att "han kan inte ha gjort det".



Men om hon inte minns???

2008-09-16 @ 13:51:31
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Så du vet vem det är? har det kommit fram i media eller.. jag har då inte hört, sett något.. Men så fort det är en "kändis" så skriver pressen upp allt till oigenkännlighet många gånger .. kan vara han, men måste inte vara det.. akn vara frun själv som traillat o snavat i trappan under berusning ju..

Ha de fint tjingeling o tack för fina ord hos mig:-)

På Fototriss inne i mitt fotoalbum.

2008-09-16 @ 18:34:44
URL: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0