Internetbanker

Jag läste på Tommy k Johanssons blogg om Internetbankerna och säkerheten!
En till mig närstående person blev mjölkad på småsummor från sitt bankkonto. Han märkte inte det då det rörde sig om max ett par hundralappar åt gången. Men de som stal pengar från honom blev girigare och förde över en större summa till sitt konto de öppnat genom någon bank i öststaterna. Då märkte han det och banken ersatte så mycket han kunde plocka fram. En anmälan gjordes - förmodligen - men han fick aldrig reda på vem/vilka som gjort det.
Jag utgår från att många blir drabbade och jag undrar hur många som blir drabbade utan att märka det.
Läs Tommy k Johanssons inlägg, det är skrämmande!

Kommentarer
Postat av: ewas

sov söt och hoppas att inte vi ställde till det på din dator ? kramen på dej och tack för idag

2008-09-19 @ 00:01:13
Postat av: ewas

go morning på dej hoppas allt är bra sovit gott ? kram på dej

2008-09-19 @ 09:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0