Återhörande

En vän från den galna tonårstiden ringde mig nyss och bad mig följa med honom på konsert i oktober. Det känns som det skulle kunna bli en sjuhelsikes rolig kväll. Jag har egentligen lovat bort mig just den kvällen men hoppas det går att ändra på. När jag var i 14 års-åldern var vi tillsammans i någon månad.  Vi återsågs efter 20 - 25 år på ett väldigt underligt vis. Sedan dröjde det knappt en månad så sågs vi igen på Göteborgs Central, då vi skulle åka med samma tåg till Stockholm. Det blev mycket prat och många "Minns du?" Och det märktes inte att det gått så lång tid mer än att vi hade mycket vi var tvungna att berätta som vi inte hade en aning om. Då kändes det verklgien att vi lever i en liten värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0