Stoppad vid ingången

När jag i morse gjort mina vanliga ritualer och läst tidning och mail online skulle jag logga in på min bloggsida men det gick inte alls. Jag blev stoppad i porten. Blogg.se ville inte alls samma som jag idag och jag fick stänga datorn  för att göra mig färdig. Nu har jag varit och talat om min föreläsning jag ska hålla i slutet av denna månaden. Jag har gjort en del over-head-bilder färdiga  som jag ska ha som reserv om det krånglar med datorn. Over-headen är min Plan B.Om Plan B spricker har jag tänkt på en Plan C också. Då får jag dra allt muntligt utan att fästa åhörarnas uppmärksamhet vid väggen i stället för på mig. Spricker det också får jag väl ta till plan D som innebär att jag går därifrån. Jag har fått reda på att jag ska tala i ungefär en halvtimma, att det blir ungefär 75 åhörare och att jag ska flyga alldeles ensam.


Kommentarer
Postat av: Elena CN

Med alla dina förberedelser kommer det att gå mycket bra! Lita på det!! Datorn kommer att fungera utan problem (glöm inte att ladda den om det är en bärbar!). Andas. Och lycka till!!

2008-10-01 @ 22:52:22
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag kom inte heller in i morse då jag försökte, eller kom in men kunde inte kommentera hos dig.....

Oj låter hemskt att prata inför så många, du gör det bra!

2008-10-02 @ 00:04:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348
Postat av: lilalili

Annica: Det mesta jag talar om är mig själv, och då är det ju jag som är expert - hur många som än lyssnar. ;)

Elena: Jag har varit med om det där, glömt ladda datorn alltså, och inte haft med sladdarna - då är det skönt med plan B ;)

2008-10-02 @ 07:14:20
URL: http://lilalili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0