Grinig fredagsmorgon

Jag känner mig väldigt grinig och negativ för tillfället. Jag inleder dagen med frukost, sedan tar jag kaffet och sätter mig vid datorn och läser den lokala morgonblaskan online. Det har varit som en liten stund av lyx för mig. Nu har jag haft jättesvårt att gå in på tidningens sidor den sista tiden, det har tagit evigheter att öppna den. I dag gick det inte alls, och jag skickade iväg ett mail till dem där jag upplyste dem om hur läget var. Fortfarande har jag inte kunnat  läsa morgonblaskan och känner mig grinig!

Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt Erika

Hej.... men gud jag tappade det jag skulle säga...

Erika

PS Snart tillbaka med något som muntrar upp...

2008-10-10 @ 12:14:34
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Postat av: Härligheter enligt Erika

Det är ju det det gör!!! Köp något gott och tänk på mig!!! =D

Häller upp ett glas härligt gott rött vin, vill du ha ett glas???

Erika

2008-10-10 @ 12:15:38
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0