Lösningen på allt.

Jag hörde talas om att lösningen på alla problem skulle vara Burows lösning. Då jag aldrig hört talas om det innan blev jag nyfiken och letade på webben. Jag hittade massor av sidor om Burows lösning. Det var tydligen ett lösningsmedel som bl.a. användes till sårtvätt, eksempreparat, var bra mot fotsvett och användes i deoderanter. Jag hittade sidor med recept på hur man blandade lösningen och jag hittade sidor som påstod att det numera var en förbjuden lösning. Det var inte direkt den sortens problematik jag behövde en lösning på just nu, men vem vet när jag får nytta av den här kunskapen.

Kommentarer
Postat av: Bitte

Aldrig hört talas om det,men något ämne är väl inte bra e.som det är förbjudet.Ska googla,är rätt nyfiken av mig :)Ha en fin dag,tack för dina värmande ord.Kram

2008-10-16 @ 10:41:21
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: ewas

ja då vet jag det kul :::.men jag förstår att det inte löser sig på det sättet men roligt skrivet ha det gott du med vännen

2008-10-16 @ 10:50:08
Postat av: trollpackan

Hmmm...ett skumt universalmedel alltså;)

kramen

2008-10-16 @ 22:22:56
URL: http://www.trollpackan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0