Kulturfyran om tävlingar

Veckans Kulturfyra på Kulturbloggen tar jag itu med i dag, fel dag men rätt vecka!
1. Tävlingar på Kulturbloggen: är det en bra eller dålig idé?
     1, Jag tycker alltid tävlingar är en bra idé, bara jag kan svaren ;)

2. En tävling är Idol. Vad tycker du om Idol?

     2. Jag tycker det är roligt att se hur deltagarna utvecklas och får en scenvana och scennärvarot som är underbar. Det är lagom underhållning några timmar på fredagskvällen för mig, jag behöver inte engagera mig i något jag inte orkar med.
3. Vad kan man inte tävla om?
    3. Man kan inte tävla i vem som har värdigast liv t.ex. enligt mig.  ...men det är en svår fråga att besvara

4. Gillar du att tävla och i vad i så fall?
     4  Jag älskar tävlingar, främst frågetävlingar, Jag tävlar dessutom ständigt mot mig själv, vill ha siffror eller andra mätbara resultat på det jag gör. Ett sätt för mig att förbättras på gymmet t.ex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0