Föreläsningsplanering

Jag var bara tvungen att skriva med ordet planering i rubriken, för jag är urusel på det. Nu är det snart dags för mig att åka till Stockholm där  jag ska ha en stor föreläsning, och jag blir inte färdig med planerandet. Jag har skrivit ner allt, jag har fått schema, biljetter till tåg och flyg och hotell är bokat. Problemet är att jag måste träna inför mig själv, hålla i föredraget själv. Det känns nästan löjligt! Jag har inte ens kommit till skott och läst igenom det en sista gång innan jag skriver ut det. Min föreläsning ska vara i ungefär 50 minuter och jag har inte en susning om ifall jag kommer över 30 minuter i det jag har skrivit. Jag ser till att mitt liv blir onödigt spännande!



Kommentarer
Postat av: ewas

spännade spännade ja det är ju bara bra att få eller hur utmaningar är bra tror jag så lycka till du och( han) där uppe hjälper dej så det blir såååå bra ska du se bästa kramen till dej

2008-10-15 @ 10:26:28
Postat av: Elena CN

Spännande!

Blir lite sugen på att komma och lyssna:)

2008-10-15 @ 21:08:05
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0