Doft av nybakat

Jag är absolut ingen männsika som brukar baka, varken bröd eller kakor. Det händer kanske en eller två gånger om året högst! Nu gjorde jag ju ett tappert, om än inte så gott försök i lördags. I går köpte jag kanel och idag har jag gjort de absolut bästa muffins jag någonsin smakat, fyllda med äppel och kanel. Jag använde mig av ett recept från Nässelblom & Choklad. Nu ska jag iväg på ett möte och tar med mig muffinsen till fikat där, annars är risken stor att jag äter upp allihop själv!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad gott det låter! Älskar kanel och äpple i kombination, kan inte bli fel! Mums!



/Mia

2008-10-21 @ 18:50:15
Postat av: Elena CN

Grattis! Har berättat om din lilla kebbmiss på jobbetler!

2008-10-22 @ 00:14:43
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: nässelblom & choklad

Vad glad jag blir över att höra att du gillade dem! Och att det blev rätt den här gången. Kanel och äpple är en underbar kombination, vilket jag inte tror att kebabkrydda är...Kul att du tog dig tid att göra om dem!

2008-10-22 @ 09:01:13
URL: http://www.nasselblomchoklad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0