Att hålla färgen

Jag har varit hos en hårfrisör och köpt färgmedel nu. Jag använder Goldwell som bara finns att köpa på hårsalonger. Jag träffade på en ny tjej, och hon tyckte inte alls jag skulle ha den färgen jag använt så många gånger innan. En färg jag trivts jättebra med. Hon plockade fram något helt annat och jag tyckte helt plötsligt som hon och  köpte det hon rekommenderade. Nu sitter jag och undrar om jag verkligen vill ha den. Vad sjutton var jag så mesig för? Det brukar jag aldrig vara. Jag köpte hårschampo också av samma märke så det hela kostade 195 kr.

Kommentarer
Postat av: Elena CN

Det är inte lätt när man står i butiken/salongen och de kommer med förslag som man inte alls är beredd på.

2008-10-22 @ 00:16:20
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Bitte

Skulle byta om jag var du,man vet ju vad man trivs med.Jag söker förtvivlat efter min färg,den varkar inte finnas nu...suck...använder highlihgts som man stryker på bara.Blir fina slingor och lätt är det att använda.Ingen hätta behövs.

2008-10-22 @ 11:00:21
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0