Stockholmsresa del 3

På kvällen träffades vi fem brudar, vid receptionen, för att gå ut och äta middag och lära känna varandra lite bättre. Vi promenerade iväg en bit till Restaurang Pelikan som  några av oss varit på tidigare. Vi fick ett bord, trots att där nästan var fullsatt. När vi beställt in maten kom det in några killar jag kände igen, en av dem var Karl Martindahl. Han är en av dem vars musik jag alltid tyckt väldigt mycket om, dessutom tycker jag han är oerhört charmig, så det var ju kul att träffa på honom. Maten? Jo, den var nog god...


Kommentarer
Postat av: Sus i dus i desperat träning!

Det lät ju som en spännade början på din kväll!



Kram Sus

2008-11-01 @ 20:32:19
URL: http://sus68.blogspot.com
Postat av: Mia

Åh, på Pelikan (där jag f.ö bara varit en enda gång) hade en bekant sin studentfest 1986, eller så. Naturligtvis var det bordsplacering, och jag som alltid varit lite blyger för nya människor, höll på att smälla av. Men jag fick en jättetrevlig kille till bords. När vi skulle resa på oss efter maten, så visade det sig att han var över 2 meter lååång, det liksom bara vecklade ut sig flera meter människa från bordet. Jag är inte mer än 167, så det blev lite roligt vid dansen senare. s



Kram Mia

2008-11-01 @ 20:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0