Skriver en rad från jobbet

Det hör inte till vanligheterna att jag sitter på min arbetsplats och bloggar. Jag är på arbetsplatsen men har kafferast just nu. Alla tycks vara upptagna på annat håll så jag hämtade kaffe och satte mig vid datorn i stället. Det är ett förfärligt väder här, det ösregnar och blåser så det gäller att hålla hatten hemma. Såg ett paraply komma farandes över gatan nyss och det såg riktigt roligt ut! Snart blir jag hämtad av en kompis för att åka iväg och storhandla och sedan är det bara TV-soffan eller sängen som gäller ikväll. Jag är så vansinnigt trött - jag känner mig glad och nöjd med livet ändå? Det förundrar mig!


Kommentarer
Postat av: Judith

Men va skönt! Fortsätt ha den goa känslan. Och njut!



Kramis

2008-11-18 @ 17:20:50
URL: http://judith45.blogspot.com
Postat av: Mia

Visst är det härligt att ha en sån där skön trötthetskänsla och ändå vara tillfreds med livet?

Det tycker jag är underbart! :-)



Ha det bra!



Kramis Mia

2008-11-18 @ 18:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0