Paket

Nu har jag suttit vid datorn i flera timmar och arbetat. Jag har skrivit mail och gjort utkast på en affisch, som inte ska användas ännu. Jag har skrivit lite på ett föredrag, och lämnat några av mina frågor till en paneldebatt. Jag har bokat in och avbokat en del arbeten och nu måste jag ut och röra på mig. Jag har varit ute och hämtat in min post också, och jag fick ett sms igår att jag ska hämta ett paket som kommit till mig! Det är från Yves Rocher och innehåller bl.a. lite små julklappar. Till mig är det minst en duschcreme. Jag minns inte riktigt vad jag beställt så det blir en spännande paketöppning när jag kommer hem. Jag gillar många av Yves Rochers produkter som känns naturligt sköna. Du kan gå vidare till Yves Rochers sida genom bilden här under.
 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad duktig du har varit!!

Ska du inte komma med till Ryssland ikväll på semester?

2008-11-13 @ 12:45:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0