Nästan Morgon Igen

Jag bara känner att jag måste berätta att dagen igår var en lyckad dag! Det känns som om jag fått nya möjligheter att själv forma min framtid. Jag fick erbjudande som kan innebära att jag kan ägna mig åt ett av mina fritidsintressen och få betalt för det. Jag har några dagar på mig att fundera. Min första tanke är att om jag får lön för det jag ägnar mig åt på min lediga tid, är det ju inte längre någon fritidssysselsättning. Nu känner jag mig liten och ödmjuk samtidigt som jag känner mig stolt.


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad härligt det låter, att kunna forma sin framtid... :-)

Att ägna sig åt fritidssysselsättning vore ju en dröm, att verkligen få göra det man älskar och brinner för. Och få betalt för det dessutom! Jag skulle nog slå till direkt!



Jättekul för dig, tycker jag!



Kram Mia

2008-11-18 @ 07:50:31
Postat av: Judith

Låter ju som en enormt fin grej att få göra. Det är väl allas dröm att få ha sitt älsklings göra som jobb. Go for it girl!



Kram

2008-11-18 @ 09:55:05
URL: http://judith45.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0