Sony DSLR-A300K

Det finns egentligen bara en ägodel jag önskar mig. En kamera, en riktig systemkamera! Just nu är jag fattig och handla på avbetalning gör jag inte, aldrig, inte på några vilkors vis! I dag hamnade jag, som av en händelse, inne i en affär där de sålde gigantiska el-prylar. De hade den kameran! - Just den kameran  jag vill ha - och förmodligen behöver! Jag pratade nära  en timma med en kille, som visst var försäljare där. Vi var lika lyriska båda två, vi låg nästan och kröp på golvet för att testa grejerna! Jag har inte råd att köpa den just nu! Måste påminna mig gång på gång! Jag åkte hem, kollade bankkonton och räknade och det visar sig att jag kan köpa den och ändå betala hyra, el, telefon m.m. Men inte mat. Kanske det vore bra med en månads fasta.
En kompis jag pratade med sa att jag skulle vänta till efter jul då de blir billigare. Vaddå vänta? Tänk om den inte blir billigare! Men framför allt vill jag ju ha den NU!


Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt Erika

Vad kostar skönheten? Det blir säkert billigare efter jul... ha tålamod!!!

Erika

PS

Ja, det är tur hon berättar. Samtalet är uppskjutet till imorgon...

2008-11-19 @ 17:58:03
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Postat av: Mia

Visst är det jobbigt? :-/



Kram Mia

2008-11-19 @ 18:22:20
Postat av: Judith

Vatten fasta kan man göra i 40 dagar! Nema problema...bara så du vet. ;-)



Kramis

2008-11-19 @ 21:18:51
URL: http://judith45.blogspot.com
Postat av: elena cn

Haha! Jag skulle vilja se er ligga där på golvet! Jag vill också ha en kamera OCH en symaskin!

2008-11-20 @ 20:31:55
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0