Utkast: En utmaning ...

En utmaning jag inte kan motstå:
Torsdag och dags för kulturfyran.
På mitt nattduksbord ligger några böcker som väntar på att bli lästa. Nu undrar jag

1. Vilka böcker ligger och väntar på att bli lästa hos dig?

2. Vilken film väntar på att du ska se den?

3. Vilken kurs väntar på dig? Alltså: om det inte är någon kurs som väntar på dig undrar jag ju: vilken kurs skulle du vilja gå?

4. Vilken bok väntar på att bli skriven av dig? Om du skulle skriva en bok, vad skulle det vara för bok?

Glöm inte att lämna en kommentar med länk till ditt svar. Jag vill ju hitta dit och läsa din kulturfyra.


1. Stieg Larsson - Flickan som lekte med elden, Ulf Lundell - Värmen och Guillous - Vägen till Jerusalem. //ja, ja! vet de är gamla men har ju blivit nyläsare igen ;)
2. The Jane Austen Book club - lustigt nog ;)
3. Väl valda ämnen såsom Svenska, Data, Samhällskunskap, Historia o Matte...vill absolut läsa, enbart för min egen skull
4. Boken om mig, om mitt liv, Den skulle heta: "Men var var mamma då?" - med betoningen lagd på olika ord vid olika tillfällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0