Underbart efteråt!

Åh vad jag känner mig nöjd med mig själv! Nu sitter jag 'nytränad' och bara trivs med vad jag har gjort! Jag har varit iväg och tränat en timma på gymmet! Jag har ju så fruktansvärt svårt att komma iväg, och Marie frågade i förra veckan om vi kan träna tillsammans en gång i veckan så vi kommer igång båda två! Så när jag kom dit idag var Marie där, och en annan tjej som vi känner. Dessutom var där en jämrans massa killar, vilket förvånade mig då vädret ju är ganska hyfsat. Allt nog och emedan, jag slängde mig upp på en cykel och började värma upp. 12 minuter cyklade jag, brännde säkert massor av fett ;) Sedan var jag runt på alla maskiner där är, hela kroppen fick sig en ordentlig genomkörare. Marie gick lite tidigare än mig, hon hade en tid att passa. Jag körde färdigt och gick sedan hem och duschade. Jag tycker det är skönast att duscha och göra mig i ordning hemma när det finns möjlighet till det. Jag gillar inte att duscha där en massa andra har stått och lögat in sina kroppar. Ser framför mig vårtor och hårstrån och naglar och andra äckligheter ;)

Kommentarer
Postat av: psykiatrin.blogg.se

Hej!

Nu är psykiatrin.blogg.se igång efter semestern igen och TRE nya inlägg har kommit fram och i vanlig

ordning behöver jag DIN hjälp. Den här gången gäller det att förklara känsloyttringar med ord. Kom och hjälp till!

Du kan också se vad som händer med sidan just nu och var informationen sprids. Om du lämnat citat eller änglar, skriv igen! dom försvann :(

Ge även mer citat om du har! Kika gärna in och lämna en kommentar!

Massa kramar från psykiatrins robin hood, psykos!

2008-07-01 @ 12:47:11
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0