fri, fri onsdag

myspace comments
Wednesday Comments
Jag vaknade tidigt, tidigt och låg alldeles still i sängen o väntade på att mobilen skulle börja spela "Tuffa Tider" Tills jag kom underfund med att jag är ledig i dag! Jag kan välja att göra precis vad jag vill hela dagen. Softa o läsa o rensa ogräs - eller låta bli, precis vad jag själv vill. Det jag tänker på att jag vill göra just nu, är ju att lära mig mer om att designa bloggen. Små tankar har börjat ta form i huvudet om hur jag vill ha det. Jag berättar mer när tankarna växer fram. Jag la mig tidigt igår o läste lite mer i Club Karaoke, tills jag upptäckte att jag läste något jag redan läst kvällen innan. Det blev en stund Karaoke i morse oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0