Äntligen Måndag!

Åh vad jag älskar dessa måndagar, de känns alltid som en nystart de oxå. Nystart är ju vad de är, för det mesta inleder jag alla veckor med jättegoda föresatser. Jag har alltid massor av sådana. Nummer 1 på min föresatslista idag är att arbeta lite mindre. När jag tittar i kalendern för den här veckan känns det rimligt, jag har bara 2 dagar jag är tvungen att ge mig iväg hemifrån. Hade det varit för 14 dagar sedan hade jag fyllt på med en massa andra måste-göra-grejer, men nu försöker jag låta bli. Väggen jag är på väg att krocka med har flyttat sig en liten bit tillbax från mig. Jag ska fixa det här!

I går kväll läste jag lite mer på Björn Hellbergs -  Club Karaoke. Tycker där finns platser i "Loviken" jag känner igen, kan de finnas i Laholm tro?!?!

Jag såg lite på fotbollen igår och tänkte på att det var första gången i det här EM-et som det lag jag kände mest för vann. Visst var det spännande trots 0-0, spännande med straffarna. Det var första gången jag såg en hel förlängning på länge - länge :-) Jag tror det innebär att jag är på rätt väg igen. - Näää - jag vet att jag är på RÄTT VÄG!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej!

Vad glad jag blir att du gillar min blogg. Sån äe kul att höra.

Datorn är lagad.

Ha det gott så hörs vi snart hoppas jag!

Kram

2008-06-23 @ 10:45:09
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: AMALIA

Hihi jag hatar måndagar :S

2008-06-23 @ 11:54:03
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0