Väntar på dig

Jag skrev en dikt till dig igår, den handlade egentligen inte om dig utan om mig. Den handlade om hur jag stog och väntade på dig. Nu förstår jag inte varför jag skulle vänta på dig, jag har väntat i hela mitt liv på någon, Mina förhållanden har bestått i väntan på att den jag 'älskar' ska behaga komma till mig. och jag väntar och väntar..och då skriver jag dikter om mitt väntande. Är det vad jag vill? Varför bryter jag inte vårt 'förhållande'? Jag kallade dina ljud för oljud igår, oljuden av dig når mig! Jag tror jag behöver vänta ett tag till.

Min kärlek saknar ögon, den äger bara minnen

Kommentarer
Postat av: psykiatrin.blogg.se

förhållanden är knepiga. de ska ju vara till för att man ska må bra - inte tvärt om!

Hmm.. kan du hjälpa mej med en grej?

Jag behöver mer psykiga bilder som du gjort själv och bidrag till tävlingen om att rita ångestmonster!

Men också om du vet någon konst som är psykig, gå in och kolla på bilderna så förstår du.

Glöm inte att hedra fler som du känner som begått självmord, och skriv gärna en liten berättelse om personen.

Vi kämpar ju liksom, för deras skull också.

Kram på dejj! /Psykos [email protected]

2008-07-12 @ 11:10:55
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
Postat av: psykiatrin.blogg.se

TACK! Jag ska skriva upp honom! Kram!

2008-07-12 @ 11:29:48
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0