Om aftonen när solen var utbrunnen...

Eftermiddagen blev bra, men inte så bra som jag förväntat mig. Vi gjorde de saker vi var tvugna till. Varken mer eller mindre. Hussen hade inte tid för mig, inte tid att äta tillsammans med mig en gång. Han skulle ut med sin hund i skogen och träna försvar och sök och Gud vet allt vad de tränar. Jag tittade ner på mina höga klackar och bestämde att jag ville bli hemkörd i stället. Men det var trevligt att träffa Hussen! Hummm!

Jag är i alla fall trött, ska göra något att äta och lägga mig i min säng och titta på TV. Inte precis vad jag tänkt mig, men Anders Lundin kan ju bli trevligt sällskap i kväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa med så deppigt utan sol ju :P

2008-07-22 @ 19:12:06
URL: http://www.metrobloggen.se/dottern

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0