Middag - igen

Nu har hela den här dagen försvunnit, jag har suttit i solen och läst och slöat några timmar. Sedan, helt plötsligt, kom jag på mig själv med att stå i köket och göra i ordning jordens största köttfärslimpa. Fylld med bacon, ost och lök. Sedan var jag i full färd med att dammsuga hela lägenheten, torka golven och torka av köksluckorna. Så jävla tråkigt det är, men jag har gjort det utan att tänka på det. Antingen är det ett bevis på att jag håller på att bli frisk eller jävligt sjuk!

Jag har en liten kaffepaus vid datorn nu och ska snart fixa en sallad och koka plugg. Jäkla vad hungrig jag blev! Ska ringa systera min o höra om hon vill äta middag med mig.


Kommentarer
Postat av: ewa

ha det gott och var roligt att jag kan göra dej glad kramen

2008-07-24 @ 22:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0