Måndag morgon...

...och hela jag kände mig lätt, inte ens huvudet kändes tungt! Ända tills jag ställde mig på vågen!
Jag vaknade, för tidigt, väckte odjuret och vi gick ut så hon fick snabbkissa. Hon rusade in och la sig och somnade om blixtsnabbt igen. Jag satte på kaffe, åt två ostmackor, och nu sitter jag här vid min gamla dator och hamrar på igen. Jag har kommit  underfund med att det inte blir något gym idag, dels är jag fortfarande förkyld, och jag tror jag kommer till att röra mig tillräckligt på våra promenader.
Hussen ringde igår kväll och jag fick avlägga rapport, han ringer för kontroll idag oxå. Så noga har det aldrig varit med mig  ;-) Humm!
Jag har bestämt att denna dagen ska innebära att jag får ordning på tillvaron, förutom hundpromenaderna ska jag alltså promenera lite med dammsugaren. HuuuH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0