Losec-befriad

Jag är så lycklig för var dag jag kommer längre ifrån mitt Losec-beroende. Jag åt dem dagligen i minst 10 år, kunde inte sluta med dem igen för då fick jag, efter bara någon dag,  fruktansvärt ont i magen igen. All magsyra, som Losecen tagit bort, återkom med ränta! Förmodligen låneränta för hög var den!
I julas fick jag en dunk Aloe Vera-gel i julklapp och började ta den dagligen. Jag mådde bra och fortsatte köpa den, lite dyr kanske men jag mådde ju bra! Nu har jag alltså i över en månad varit utan Losec och jag har inga som helst problem med magen. Inte ens nu när det hänt en massa fruktansvärda saker i mitt liv igen. Ännu vågar/vill jag inte sluta med Aloen men det får bli ett helt annat mål om det visar sig nödvändigt! 

Kommentarer
Postat av: ewa

go morning på dej var bra att du kan vara utan losec det är så dumt när man blir beronde av olika saker ha en bra dag idag vi hörs kram

2008-07-29 @ 09:54:28
Postat av: Snurran

Mmmmm...den där Aloe,är nog bra mot mycket !

Lycka till !

2008-07-29 @ 11:06:38
URL: http://snurrans.blogg.se/
Postat av: Annica

Det är skit att bli beroende av Losec men det blir alla eftersom då man slutar med den, får ännu värre magsyra!!!

2008-07-29 @ 18:44:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0