Hundvakt

Jahapp, så är jag med hund igen. Nu har hon blivit stor, fyra och en halv månad schäfertik. Det är ganska mycket hund! Vi har varit ute för första gången för att lära känna varandra på nytt. Det är ju viktigt att hon förstår att det är jag som är ledaren, men hon är tuff som 17!  Jag ska bara ha henne tre dagar, men jag inser att det kan bli tre jobbiga dagar. Min förkylning gör ju inte att jag är speciellt motiverad att träna med henne. Men jag ordnar detta också. Har bestämt att det bara blir promenader efter vad jag orkar just nu. På onsdag ska hon ut i skogen och träna med sin husse igen och då får hon ju springa av sig. Vi får förmodligen några bra dagar tillsammans, och jag kommer ut mer än vad jag gjort annars.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att du fastnade för mitt namn. Kul! Gillar du också lila? Välkommen att besöka min blogg igen!

Jag har läst din nu. Man blir så nyfiken ibland på vem som döljer sig bakom det skrivna.

2008-07-20 @ 19:52:54
URL: http://metrobloggen.se/lilatankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0