Halva min lediga vecka försvann!

Jahapp, nu är det onsdag, det har gått en halv vecka och vad 17 har jag lyckats göra för mig själv? Jag gör en liten summering för att uppdatera mig.
I måndags var jag på gymmet.
I går, tisdag, var jag i Helsingborg och gick runt på Fredriksdal och njöt av tillvaron. När jag kom hem gick jag till centrum och på hemvägen gick jag in på systemet och köpte några öl, och 2 cider. Väl hemma drack jag en cider och mådde bra. Gick och la mig tidigt och njöt av att finnas till.
I dag, onsdag, var jag uppe ganska tidigt, åt frukost och middag och promenerade sedan iväg för att lyssna på en kompis som höll konsert, (kanon-bra). Jag gick hem, var och hämtade ett paket på macken och var inne på affären och handlade lite mat. Mötte Christer och han vände och skjutsade mig hem den sista biten.
Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra. Jag kan ringa B och höra om vi ska grilla.
Jag kan öppna min andra cider och njuta av den.
Jag kan åka in till Halmstad och titta på fotboll, HBK - Hammarby.
...och jag kan bara sitta här - öppna cidern och hoppas på att någon dyker upp här och vill ha en öl.
Jag har ju gjort en hel del för mig själv! Jag öppnar cidern och funderar vidare.


Kommentarer
Postat av: psykiatrin.blogg.se

Det har du rätt i.. man får faktiskt lära sig det iallafall.. inte är det lätt..

Kram!

2008-07-02 @ 20:02:48
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0