En lång dag är över

Älskade Systera Min kom hit och käkade med god aptit. Hon är så jämrans söt och dessutom alldeles lagom i kroppen och kan äta hur mycket som helst. Tittar jag på hennes mat går jag upp några kilon i stället för henne. Det kanske är för jag tycker så mycket om henne som jag gör det åt henne ;-)
När vi ätit och satt och småpyste i mina soffor kom hon på den genialiska idén att vi drar iväg någonstans och bara är. Vi packade in oss i hennes bil och drog ner till Båstad. Vi gick runt lite och tittade på folk och käkade glass, världens godaste glass. Sedan satt vi en stund nere vid hamnen och bara njöt av att finnas till. Vädret var ju som det är när det är allra bäst här.



Vi bestämde att vi skulle gå ut tillsammans en kväll så fort jag är fri från den här eländiga hostan. Jag hostar fortfarande en hel del. 
När jag kom hem såg jag slutet på Berlinerpopplarna.
Nu ska jag lägga mig i sängen med den fantastiska madrassen och titta på TV och läsa en stund.


Kommentarer
Postat av: trollpackan

Vad skönt att bara vara och bara strosa omkring!

Såna dagara behöver man också;)

ha en bra fredag!

2008-07-25 @ 07:50:46
URL: http://www.trollpackan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0