Att få det som tillhör mig

Posten hade varit här när vi var ute och gick. Bland all reklam hittade jag ett  kuvert från SE-Banken som innehöll ett utbetalningskort på över 7000 kronor. Jag jublade förstås inom mig och började titta efter varifrån jag fått pengarna. Det var en ersättning för ett arbete jag gjorde i januari. Jag hade fullkomligt glömt bort dessa pengar, tydligen hade avsändarna oxå gjort det för det var förseningsränta på dem med.
Jag började omedelbart planera för vad jag ska göra av med pengarna på när det plötsligt slog mig, hur får jag dem??? Mitt ID-kort har gått ut! Jag känner ingen på någon bank som kan legitimera mig. Varför går inte pengar in direkt på mitt bankkonto? Nu fick jag nya problem helt plötsligt. Men lite mysiga problem den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0