Stand Up

I onsdags kväll var vi några stycken ute och åt tillsammans. Vi var på ett ställe i Gamla Stan som hette Zum Franziskaner. Där serverades supergod mat till vettigt pris. Jag valde Wienerschnitsel som var stor och vällagad.
Vi tog taxi därifrån till Gröna Lundsteatern för Stand Up med Måns Möller, Özz Nûjen, Thomas Järvheden och Hasse Brontén. Det var en hellyckad show det mesta men jag blev ganska trött av den obekväma stolen. Enligt mig kan StanUp bli precis vad som helst från humor på högsta nivå till vansinnigt låg. Här gjorde den som Berg O Dal Banan - for både upp och ner! Jag skrattade högt och hjärtligt många gånger, speciellt när Özz berättade om kvinnors låga självtillit. Han var klockren ibland! Glöggen och pepparkakorna som bjöds på var nog det enda juliga med Christmas Comedy och det är jag tacksam för!


Kommentarer
Postat av: Annica

Järvheden - nu blir jag avundsjuk - honom vill jag också se!

Ha en fortsatt bra helg!

kram från mig

2008-12-06 @ 12:14:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24348
Postat av: elena cn

Vad kul! Jag tror inte att jag någonsin har varit på Stand up...blir lite avis!

2008-12-06 @ 21:53:00
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0